12 Ocak 2010 Salı

BORSA / HİSSE SENETLERİ

KAZANDIRACAĞINI DEĞERLENDİRDİĞİMİZ HİSSELER:

IHEVA: IHLAS EV ALETLERİ
Lot Değeri: 1.05

Bu hissenin değerinin çok altında olduğunu açıkca söyleyebiliriz.IHEVA ya yatırım yapmaktan korkmayın.IHEVA nın yatırım ve müşteri potansiyali düşünülürse ;Önümüzdeki dönem içerisinde bu hissenin lot değerinin 1.50 yi geçeceğini düşünüyorum.Hatta bu hissenin 1.90 hatta 2.00 sınırını aşacağını değerlendiriyorum.
nehiradminmurat



TAÇYO:Taç yatırım Ortaklığı

lot değeri:1.77
Çıkacağı düşünülen Değer(Beklenti):
Minimum: 2.10
Makimum: 2.90

Bu hisseninde yatırımcıların yüzünü güldüreceğini değerlendiriyorum.Faliyet alanı ıtıbarıyle eger piyasa üzerinde ani bır kriz baskısı oluşmassa bu hissenin patlama yapacağı ve tavanı gececeğini düşünüyorum.



BJKAS. Beşiktaş Jimnastik Kulübü

Lot Değeri: 4.74
Çıkacağı Düşünülen Değer:(Beklenti)
Minimum: 6.00
Makimum: 18.00-27.00

Yatırımcıların bu hisseye yatırım yapmasını şiddetle öneririm.Amerikanın mali düzelme içine girmesiyle piyasada oluşan güven borsaya olumlu yansıyacaktır.Yeni stadyumunun açılması ve ayrıca yurt dışında da ayrıca takımın kolunun kurulması hissede güven oluşturmakta olup, mayıs sonu itibarıyle hissenin patlama yaapacağı lot değerinin 18.00 -27.00 e kadar çıkacağıı değerlendiriyorum.Hatta piyasada daha fazla hissesinin arz edilmesi durumunda bu seviyeleri bile aşabileceğini düşünüyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN SİTEMİZLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZINIZ